~~~~~~~
all squares are size 4x4 inches (10x10 cm)

this blog might be a bit neglected at the moment, as i´m working on an altered book quite the same style as these squares... so you better visit my main blog mixedmediafun for more posts... thank you!

Freitag, 25. Juni 2010

piece of the day & a little break


there will be a little break on this blog. i will go to a sewing retreat for the weekend and next week i will have a surgery. hope to be back from the hospital soon... see you...

es wird eine kleine blog-unterbrechung geben. heute fahre ich auf ein näh-wochenende, freu mich schon sehr. und nächste woche gehts dann mal wieder ins krankenhaus zum operieren, bin aber hoffentlich bald wieder zurück... bis dann...

Kommentare:

Sandy hat gesagt…

Also zum ersten ist Dein Square mal wieder grandios. Super Collage.
Zum zweiten wünsche ich Dir ein fantastisches WE und ganz viel Spaß und zum dritten drücke ich Dir für die OP meine Däumchen. Komm schnell wieder auf die Beine. Bis bald uns sei lieb gegrüßt. *winke*

Rhonda hat gesagt…

Have a wonderful time at your retreat and I hope all goes well with the surgery and we will see you back here soon! Cheers! And I will miss your wonderful art - take care

Silvia hat gesagt…

Ich wünsche dir ein tolles und kreatives Wochenende und für deinen KH-Aufenthalt alles Gute. Hoffentlich bis bald :)

Marilyn Rock hat gesagt…

Enjoy your retreat and will be thinking of you through your surgery. Keeping positive thoughts. I will miss you and your art! xxoo

samhain hat gesagt…

ja, ich finde deine sqares auch nach wie vor einfach klasse. der hier gefällt mir besonders. freu mich schon aufs WE.

peggy gatto hat gesagt…

Take care and have fun too!!