~~~~~~~
all squares are size 4x4 inches (10x10 cm)

this blog might be a bit neglected at the moment, as i´m working on an altered book quite the same style as these squares... so you better visit my main blog mixedmediafun for more posts... thank you!

Montag, 30. August 2010

mixed media monday & 4x4 friday

"cool colors" are wanted at mmm - and the current 4x4 friday challenge is "spooky bingo"

i used my new bingo embossing folder from tim holtz, the raised parts are wiped with brilliance white stamppad

Kommentare:

Sandy hat gesagt…

Boah ist das cool. Den Stempel mit den Dreien mag ich auch total gern. Fantastisches Square.

Silvia(Barnie) hat gesagt…

Oh, wie schön... Und wieso bin ich nicht auf die Idee mit dem geprägten Hintergrund für 4x4 gekommen *grübel*... ich glaub, ich mach auch noch mit :D

Rosie hat gesagt…

Wow, Johanna, das sieht super aus

Rosie hat gesagt…

Oh yes! Very cool! I love that new embossing folder too - great square!

WrightStuff hat gesagt…

Spooky indeed! We're reaching that time of year when spiders are waiting to get you in the morning - spinning their webs across your front door! I really like those skeletons - in a spooky kind of way!! Cool!

katrin hat gesagt…

ahhhhhhhhhhhhh - klasse verwendung des TH-folders!!! (*merkenmuss*) und natürlich wieder ein ganz tolles quadrat!!!

Netty hat gesagt…

Oh wow, totally terrific. Annette x

Lori Saul hat gesagt…

A perfect square for both challenges- wonderful work!

Marilyn Rock hat gesagt…

This is wonderful; the embossing folder is super! Love it! xxoo

Athena hat gesagt…

This is really fab, Joanna!

Kristin hat gesagt…

Another beautiful (or cool) piece from you! I love the skeleton's in the top corner, Kristin xo

joanna hat gesagt…

So cool Johanna!! love the bingo background!

haendi hat gesagt…

Adorable little ghoulies, and the bingo embossing is wonderful!

ALTERED ARTIFACTS hat gesagt…

Very spooky kewl!

Margot hat gesagt…

Johanna, hey, das sind ja meine 3 Lieblinge ;o)
Klasse auch der geprägte HG.
einfach ein klasse Square.

Kersten hat gesagt…

This turned out great! :)

dutchstamptramp hat gesagt…

Beautiful!

Diane hat gesagt…

I love the effect you achieved with this, Johanna!

Svenja hat gesagt…

Wowwww, einfach genial! Ich war schon viel zu lange nicht mehr hier, stelle ich gerade fest. Ein Traum in Blau.

Conny hat gesagt…

Mensch, das sind ja 3 tolle Typen (hab sie auch :))
Finde die Karte GENIAL!!! So oft sitze ich verzweifelt vor den geprägten Hintergründen..., so also kann es aussehen. TOLL, Johanna!!!