~~~~~~~
all squares are size 4x4 inches (10x10 cm)

this blog might be a bit neglected at the moment, as i´m working on an altered book quite the same style as these squares... so you better visit my main blog mixedmediafun for more posts... thank you!

Montag, 23. August 2010

mixed media monday: "seeing red"

i´m back (sort of...) from the retreat and of course i made some scrapsquares there. the first one is for today´s mmm-challenge "seeing red":

ich bin zurück (zumindest körperlich...) von meinem stempelwochenende... dort hab ich natürlich auch ein paar restequadrate auf vorrat gemacht, z.b. dieses...

Kommentare:

Sandy hat gesagt…

Mmmmhhh yummy Erdbeeren.
Schade, dass die Zeit schon wieder vorbei ist, aber dank Deines Squares hat man sich dann doch wieder erinnert. Sieht toll aus.

Rosie hat gesagt…

Yummy indeed!! Your squares are always so creative Johanna!!

Marilyn hat gesagt…

Fresh and lovely, a wonderful square.

katrin hat gesagt…

hmmmmm ... lecker! aber leider ist die erdbeerzeit schon wieder vorbei ...
aber auf deinem qaudrat leuchten die erdbeeren einem so entgegen, dass einem einfach das wasser im und zusammenläuft. :-)

liebe grüße
katrin

Rein hat gesagt…

Hmmm...Erdbeeren, tlooes Kärtchen!

Rein hat gesagt…

Ich meine tolles Kärtchen ;)

vintage wil hat gesagt…

Really beautiful! hummm

Silvia(Barnie) hat gesagt…

Mmmh, lecker... reich mir mal eine Portion rüber ;) War ein tolles WE, ich hoffe, ich bekomme hier bald wieder die Kurve zum Stempeln, ist erstmal ne Menge aufzuarbeiten. Eine schöne Woche für dich.

WrightStuff hat gesagt…

Cor, look at those juicy strawberries... yummy.

indybev hat gesagt…

This will be short. I'm headed to the store for strawberries! YUM Great card.

Lori Saul hat gesagt…

Yummy strawberries - so ripe and red. Love it Johanna!

Netty hat gesagt…

Totally yummy, Annette x

Kelly hat gesagt…

lovely 4 x 4!

Rosie hat gesagt…

Wow, das sieht echt lecker aus. Klasse gewerkelt

Taluula hat gesagt…

Mouthwateringly scrumptious.

Anonym hat gesagt…

Hoffe ihr hattet eine staufreie Heimfahrt???

Das sieht richtig lecker aus nur schade das diese Zeit schon vorbei ist. Habe mir heute mal "Ma Vinci" angschaut, das ist ja super.

Danke und eine schöne Zeit
Angelika

joanna hat gesagt…

yummm love the erdbeeren!!(learned that word,when I went to Germany this summer, lol) great card Johanna!!
xoxo

dutchstamptramp hat gesagt…

Mmmm.. ready to eaat. Your card looks delicious

haendi hat gesagt…

Very good collage.

Cheryl hat gesagt…

This is so darn cute. What is the size of your "scrap square?"

johanna hat gesagt…

cheryl, all of my scrapsquares are 4x4 inch.

ALTERED ARTIFACTS hat gesagt…

oh yummy ... wonderful eye candy ....errrr fruit :)) well what ever it looks tasty :))
Inka

Anne (cornucopia) hat gesagt…

Great collage of elements!

Diane hat gesagt…

This is beautiful - and now I feel like some strawberries - yum!