~~~~~~~
all squares are size 4x4 inches (10x10 cm)

this blog might be a bit neglected at the moment, as i´m working on an altered book quite the same style as these squares... so you better visit my main blog mixedmediafun for more posts... thank you!

Montag, 13. September 2010

mixed media monday: "i have been wanting to..."

i have been wanting to use these new decorative (striped) tapes i got on friday from japan (via etsy). i am waiting for another parcel and then i will show you my new treasures on my mixedmediafun blog...

ich wollte direkt mal meine neue errungenschaft einsetzen, die dekorativen (bunt gestreiften) tapes - erst letzten freitag aus japan hier eingetrudelt. ich warte noch auf ein zweites päckchen (auch via etsy) und dann zeig ich euch all meine schätzchen auf meinem mixedmediafun-blog... (ich hoffe, es dauert nicht mehr lange und sie bleiben nicht beim zoll hängen!!)

Kommentare:

samhain hat gesagt…

mal ganz ehrlich, die tapes habe ich erst auf den zweiten blick erkannt, aber das square an sich, mit dem blütenbild find´ ich total gelungen.

Rosie hat gesagt…

Cool tape, Johanna. Love your stitching too... I must have a look on Etsy - I would love some decorative tapes to play with!!

Marilyn hat gesagt…

I love the colours in this piece, your art is always so good.

Sandy hat gesagt…

Oh wow das ist ein tolles Square und das Tape sieht interessant aus. Mehr sehen will :)

Hermine hat gesagt…

Great card, great stamp!

Zuzu's Blog hat gesagt…

great detailed background as ever.. nice stuff!

Yvonne hat gesagt…

Gorgeous, Johanna!

manus hat gesagt…

Was für tolle Farben! Da paßt mal wieder alles zusammen! Ich bin ja mal gespannt was Dir noch alles mit den Tapes einfällt, das hier gefällt mir ziemlich gut!
Alles Liebe, Manuela

dutchstamptramp hat gesagt…

Beautiful and so colourful!

WrightStuff hat gesagt…

I love getting parcels from Etsy!! Very pretty piece Johanna

ALTERED ARTIFACTS hat gesagt…

What a wonderful tape piece! I can hardly wait for you to get the parcel too as your eye candy is always so tasty :))

Diane hat gesagt…

Wow that tape looks great - and I love what you achieved with it!