~~~~~~~
all squares are size 4x4 inches (10x10 cm)

this blog might be a bit neglected at the moment, as i´m working on an altered book quite the same style as these squares... so you better visit my main blog mixedmediafun for more posts... thank you!

Dienstag, 21. Dezember 2010

crazy amigo challenge "christmas"

a good possibility to use my new christmas stampset from darkroom door
~~~
this square i also want to use for wishing you all a merry christmas time via the three muses challenge "tidings of comfort and joy"

Kommentare:

Sandy hat gesagt…

Wow das ist mal wieder ein fantastisches Square.
Gefällt mir wahnsinnig gut.

Liebe Johanna,

Ich wünsche Dir und Deiner Familie ein frohes Weihnachtsfest. Habt ein paar besinnliche Tage und genießt die Ruhe.
Ich möchte mich auch noch ganz herzlich für all Deine lieben und witzigen Kommentare auf meinem Blog bedanken. Darüber freue ich mich immer sehr. Danke auch für ein morgentliches Ritual, Dich hier auf Deiner Square Seite zu besuchen. Ich habe viele klasse Werke und auch echt abgefahrene Kreationen zu gesicht bekommen. Danke dafür und ich hoffe, dass ich im nächsten Jahr mir wieder viel Inspiration bei Dir holen kann. Bis dahin.

Femmy hat gesagt…

great Card Johanna!!

Hermine hat gesagt…

Awesome!!! love the rednosed reindeer

Rein hat gesagt…

Gefällt mir sehr gut!

Audrey hat gesagt…

Fantastic! Thanx for playing!

crafty creations hat gesagt…

Stunning card yet again Johanna - have a wonderful Christmas and a Healthy New Year x Hilda

manus hat gesagt…

Ach, Johanna, Deine Werke sind Inspiration pur und gehe tatsächlich mit dem Gedanken schwanger diese Aktion von Dir als Inspiration für mein nächstes Jahr zu nehmen. Mal sehen...
Jedenfalls ist es immer wieder eine Freude Dir bei Deiner Kunst zuzusehen. Danke!
Alles Liebe, Manuela

Netty hat gesagt…

Oh wow this is fabulous Johanna. Love all your work. Annette x

Femmy hat gesagt…

Merry Christmas to you and yours!

pat hat gesagt…

A fantastic collage, I wish you a Joyeux noël!!
Pat

Junibears hat gesagt…

A lovely piece. Merry Christmas xx

Eila A hat gesagt…

What a joyful collage, Johanna! I love all the scrap squares you have made this year. I wish you Merry Christmas!

dutchstamptramp hat gesagt…

Gorgeous and such a stunning background

indybev hat gesagt…

Beautiful stamping, Johanna -- as always! Thank you so much for being a loyal supporter of our Three Muses challenge this past year. I look forward to seeing what you've done with each and every challenge! Blessings on you and your family this holiday season!

WrightStuff hat gesagt…

A ticket to the NOrth Pole!~!! Lucky you... where can I get one, I'd love to visit Santa in his Grotto!

Anne (cornucopia) hat gesagt…

Lovely piece!

Silvia(Barnie) hat gesagt…

Was für ein wunderschönes Square, die Farben leuchten ja toll.

Cynthia Schelzig,Cynnie hat gesagt…

Schönes Square,,,,wie immer!!

Conny hat gesagt…

Was für niedliche Motive!!! Bin mal wieder begeistert.