~~~~~~~
all squares are size 4x4 inches (10x10 cm)

this blog might be a bit neglected at the moment, as i´m working on an altered book quite the same style as these squares... so you better visit my main blog mixedmediafun for more posts... thank you!

Montag, 10. Januar 2011

crazy amigo challenge "tape"

zur zeit komme ich ja nicht jeden tag zu den squares, da ich ziemlich beschäftigt bin mit meinem prag journal. möchte das jetzt doch gerne mal fertig bringen.
allerdings wollte ich dieses thema nicht verpassen:
i don´t find the time for daily squares at the moment, i´m really busy with my fabric journal i want to complete soon...
but i didn´t want to miss this theme:

crazy amigos wollen diese woche "tape" sehen. das liebe ich doch so sehr!!! dieses bunt gemusterte hab ich mir über etsy bestellt. ich finde diese transparenz so genial...
crazy amigos want to see tape this week... i LOVE these masking tissue tapes (this one with the various patterns ordered via etsy)!!

Kommentare:

Rhonda hat gesagt…

This is fabulous! Very interesting image - Cheers!

Sandy hat gesagt…

Oh ja das gefällt mir sehr.
Bis jetzt habe ich dem Tape widerstanden. Mal sehen wie lange noch ;)

Martina2801 hat gesagt…

Das sieht total irre aus, liebe Johanna!
Einfach perfekt!

Rosie hat gesagt…

Grandios ist das wieder, Johanna

Femmy hat gesagt…

Fantastic Johanna!!

Hermine hat gesagt…

Awesome card and awesome tape!!!

Willy hat gesagt…

Wonderful square, Johanna!

Silvia(Barnie) hat gesagt…

Rundherum gelungen... Bislang bin ich an dem Tape ja noch vorbeigekommen... aber.... ;)