~~~~~~~
all squares are size 4x4 inches (10x10 cm)

this blog might be a bit neglected at the moment, as i´m working on an altered book quite the same style as these squares... so you better visit my main blog mixedmediafun for more posts... thank you!

Samstag, 19. Februar 2011

piece of the day...

quiet here... i´m in bed with the flu...
but i had this square in reserve and so i can bridge the time gap until i can be creative again...

ruhig hier... mich hat der grippevirus erwischt, nix geht mehr...
aber ich hatte dieses quadrat noch in reserve und überbrücke so mal die zeit, bis ich wieder genug energie für neues habe...

Kommentare:

Rosie hat gesagt…

ein supertolles Square, liebe Johanna.

Ich wünsche Dir eine schnelle und gute Besserung. Schone Dich

Silvia(Barnie) hat gesagt…

Ein tolles Square. Dann drücke ich dir mal die Daumen, dass du bald wieder fit bist. Denk dran.... in 2 1/2 Wochen geht es auf nach Bielefeld :)

Sandy hat gesagt…

Das ist ein grandioses Square liebe Johanna.
Nun werde aber ganz schnell wieder gesund hörts Du ???

Marilyn Rock hat gesagt…

So sorry to read you have the flu! I hope it's short lived and you will be feeling better soon. Love this recent piece! Thoughts of you......Marilyn

samhain hat gesagt…

na dann ... was soll man sagen: GUTE BESSERUNG!!! In 4 Wochen musst Du fit sein!!!