~~~~~~~
all squares are size 4x4 inches (10x10 cm)

this blog might be a bit neglected at the moment, as i´m working on an altered book quite the same style as these squares... so you better visit my main blog mixedmediafun for more posts... thank you!

Dienstag, 21. Juni 2011

clean and simple: minimalismus

there were several challenges of this kind recently: stampotique asks for "clean and simple" and this week the crazy amigos also want to see: minimalism. so i gave it a try (because that really was a challenge!). and (well, i knew that before...) this is NOT my thing. too hard for me.
the background square (free "paint sample" from the hobby store) was only stamped with the donkey (one stamp, from stempelmine) and the teesha moore - alpha. couldn´t resist a framing with the neocolor crayon.

letztens gab es immer wieder diese "minimalismus" themen. da sowas für mich wirklich eine herausforderung ist, wollte ich es wenigstens mal probiert haben. tja, es hat sich bestätigt: das ist einfach nicht mein ding! fällt mir zu schwer.

sogar das square dafür brauchte ich nicht erst zuzuschneiden, kam fertig vom baumarkt aus der farbenabteilung. außer dem alphabet habe ich nur einen einzigen stempel benutzt: den esel von der stempelmine. musste dann allerdings noch mit einem neocolor stift umranden, sonst wär es mir einfach zuuuu nackt gewesen...

Kommentare:

Harikini hat gesagt…

great idea, jumping donkeys, live it.

Hermine hat gesagt…

Super!

overo hat gesagt…

Also , mir gefällt deine Karte sehr gut . Der eye catcher ist das rote Schild mit donkey , neben Pferden mag ich auch Esel . Der Stempel ist auch ganz süß !!!
Liebe Grüße Heike

Anjas-Artefaktotum hat gesagt…

Das hätte ja primstens zu unserer Farbkartenchallenge bei ACC gepasst vor kurzem.
Ich finde Du hast das Klasse aufgeteilt,die hopsenden Esel sind herrlich, mir gefällt's sehr gut.

joanne wardle hat gesagt…

great stamp,great card, thanks for taking part in the stampotique challenge

Willy hat gesagt…

Fabulous CAS card, Johanna! Thanks for joining us at Stampotique Designer’s Challenge # 32.

Silvia(Barnie) hat gesagt…

Hihihi.... finde ich ja klasse, dass du dich der Herausforderung auch mal gestellt hast. Auch wenn es nicht "your cup of tea" ist - sieht es klasse aus, dein Square.

Basement Stamper hat gesagt…

Great card, love the use of the paint sample. Thanks for joining us at Stampotique Designer's Challenge this week.

dutchstamptramp hat gesagt…

But you did a wonderful job although it was hard. Thanks for joining the Stampotique designer's challenge