~~~~~~~
all squares are size 4x4 inches (10x10 cm)

this blog might be a bit neglected at the moment, as i´m working on an altered book quite the same style as these squares... so you better visit my main blog mixedmediafun for more posts... thank you!

Sonntag, 28. August 2011

take a word: time

kann mir BITTE mal jemand sagen, wieso ich extra ein altes kinderliederbuch von 1948 zerfleddere, weil ich da ein lied gefunden habe mit dem titel "inmitten der nacht" und mir das passend für die neue challenge von take-a-word erscheint... und dann kann ich den titel nach der bearbeitung gar nicht mehr lesen?! und das ist ja nicht das erste mal, das mir das so geht, warum lerne ich nicht dazu?? hab dann den titel halt nochmal ausgedruckt...;)
PLEASE can anybody tell me why i slaughter an old children´s songbook, having found a song with the title "in the middle of the night", which seemed to fit the new take-a-word challenge - and after working on it i can´t read the titel any longer?! and it is not the first time this happens, why don´t i learn that?? so i had to reprint the title...;)

Kommentare:

Netty hat gesagt…

Wow this is a terrific square with so much dimension and loving your design. Have a great week, Annette x

Lillibelle hat gesagt…

Das sieht ja so klasse aus!
Ich bin absolut begeistert.
Allerdings hätte ich´s, glaube ich nicht übers Herz gebracht, solch ein altes Buch auseinanderzunehmen. *g*
Aber dafür ist Deine Karte echt spitze.

Sandy hat gesagt…

Hihi Du bist ja gut. Das arme Buch ;)
Dein Square sieht trotzdem wieder einmal fantastisch aus.

Pat hat gesagt…

Once again a very impressive and beautiful art work. Bravo

Junibears hat gesagt…

An amazing square. Love that moon face. xx

Jackie hat gesagt…

I think it's called art - that happens to me often!! Nevertheless, it looks great!

Judy hat gesagt…

Excellent piece, Johanna, love the moon face!

Yvonne hat gesagt…

Love this little piece, Johanna!

Marilyn Rock hat gesagt…

I love this piece! Brilliant design!

Taluula hat gesagt…

I think, as Jackie says : it is called art. Sometimes we just get a little bit carried away, but it's because we are enjoying ourselves. Brilliant, Johanna.

Lizbethem hat gesagt…

Super are squared!

Anjas-Artefaktotum hat gesagt…

Ja das hätte mir auch passieren können*g* Sein Gesichtsausdruck kommt dem meinen seit der Frühjahrsmüdigkeit immer noch sehr nahe. Bin dauermüde seit Wochen oder Monaten...
Das Teil ist einfach gelungen.

"MOI" Freubel hat gesagt…

My father said always to me "Rian, you learn from every mistake in life" And that also with making art Johanna.
Love the moon by the way !!

Silvia(Barnie) hat gesagt…

Hihihi - wieso kommt mir das so bekannt vor. Das scheint das Los der "Rumschmierer" zu sein.
Tolles Square, gefällt mir richtig gut.

indybev hat gesagt…

This is great design on this square, Johanna. It seems to have dimension and the colors are great.

Christine hat gesagt…

I can see that soon you will reach the mark of 1000 squares! I loved the sleepy moon and the 3D effect you achieved on this one...

Kaylene hat gesagt…

Wonderful

Hermine hat gesagt…

Very strong